У Міністерстві внутрішніх справ розповіли, як швидко отримати відповідь від сервісних центрів. Про це повідомила прес-служба ГСЦ МВ.
Зокрема, у відомстві радять обов’язково користуватися офіційним сайтом Головного сервісного центру МВС hsc.gov.ua, аби отримати достовірну інформацію про документи, необхідні для отримання послуг, перевірити актуальну інформацію про дійсні автошколи та ознайомитися з новинами про роботу центрів.
Громадян оперативно консультують на фейсбук-сторінці fb.com/hsc.gov.ua та за телефоном (044) 290-19-88.
У разі складнощів, для отримання додаткових роз’яснень та подання скарг варто користуватися електронними зверненнями.
Для отримання швидкої та якісної відповіді на електронні звернення офіційною поштою info@hsc.gov.ua велике значення має оформлення та формулювання такого звернення.
У зверненні має бути зазначене: прізвище, ім’я, по батькові автора, місце проживання громадянина, чітко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Розгляд такого звернення може тривати до 30 днів.
Форма електронного звернення завантажена тут http://hsc.gov.ua/publichna-informatsiya/elektronne-zvernennya-gromady