НАЗК повідомило про початок роботи цілодобової інтерактивної голосової допомоги щодо технічної підтримки Єдиного державного реєстру електронних декларацій державних службовців. Про це інформує сайт Нацагентства.
На питання, пов’язані із заповненням е-декларацій, можна отримати відповіді за номером телефону: (+38 044) 200 06 94.
Інтерактивним меню телефонної лінії передбачено, що на першому етапі користувач, який зателефонував на лінію підтримки обиратиме: технічного характеру його питання чи - стосується заповнення декларації.
Потім меню відкриває низку напрямків, які надають користувачеві можливість дізнатися саме про те, що цікавить. Серед цих напрямків: порядок реєстрації на порталі та подачі декларації; порядок зміни цифрового підпису, авторизація з використанням захищеного носія.
Також користувачам надаються рекомендації, що робити, якщо не вірно зазначена електронна адреса або не надходить лист-підтвердження авторизації.
Для вирішення інших питань – у робочий час, з 9:00 до 18:00, є можливість зв’язатися з оператором.
Нагадаємо, що до 1 квітня 2017 року електронні декларації мають заповнити особи, які відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також особи, які для цілей цього Закону є або прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Джерело: Українське право