28 жовтня на веб-сайті Верховної Ради України почав працювати у тестовому режимі сервіс «Електронні петиції». Відділ з питань звернень громадян Апарату ВР здійснюватиме перевірку, реєстрацію та супроводження петиції.
Організація роботи сервісу передбачена розпорядженням голови ВРУ Володимира Гройсмана відповідно до якого Управління комп’ютеризованих систем Апарату ВРУ визначено технічним адміністратором системи «Електронні петиції», що здійснює заходи з її програмно-технічного супроводження, повідомляє прес-служба Ради.
Розпорядження також містять доручення секретаріатам парламентських комітетів, які відповідно до предмету відання визначені головними з підготовки та попереднього розгляду відповідної електронної петиції, та Управлінню справами Апарату ВРУ.
Громадяни України відповідно до Закону «Про звернення громадян» зможуть звертатися до парламенту з електронними петиціями та зверненнями.
Користувачі веб-порталу Верховної Ради можуть обрати для себе такий алгоритм дій:
На веб-порталі Парламенту розміщено перелік сфер і галузей життєдіяльності держави, щодо яких користувач може направляти електронне звернення, аби громадянин міг зробити вибір - чи потрібно йому створювати нову петицію, чи така вже існує і потрібно проголосувати за неї. При цьому користувач має заповнити відповідну форму на веб-порталі для авторизації.
У рамках проекту «Електронний Парламент» також передбачається переведення ВР на електронну систему роботи. Зокрема, на веб-порталі ВР вже запроваджено:
За матеріалами "Закон і Бізнес"