Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 № 110 на Координаційний центр покладено 6 нових завдань:
- розроблення та подання на затвердження Мін’юсту стандартів якості надання безоплатної правової допомоги;
- управління системою безоплатної вторинної правової допомоги;
- координація діяльності спеціалізованих установ з надання безоплатної первинної правової допомоги;
- формування і ведення у встановленому порядку Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- забезпечення функціонування та розвитку комплексної інформаційно-аналітичної системи забезпечення надання безоплатної правової допомоги;
- організація підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.
У цьому ж рішенні Уряду Координаційний центр наділено 6-ма додатковими повноваженнями:
- затверджувати Регламент центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- забезпечувати проведення моніторингу якості надання адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги;
- проводити моніторинг доступності безоплатної вторинної правової допомоги;
- приймати рішення про виключення адвокатів з Реєстру адвокатів, які надають безоплатну
вторинну правову допомогу, у випадках, передбачених пунктами 2 і 3 частини першої статті 24 Закону України «Про безоплатну правову допомогу»;
- контролює діяльність центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- проводить перевірки діяльності центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у порядку, затвердженому Мін’юстом.