flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Нововоронцовський районний суд Херсонської області

Про звернення громадян

16 липня 2014, 12:53

 Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів регулюється Законом України «Про звернення громадян». Законодавство України про звернення громадян включає цей Закон та інші акти законодавства, що видаються відповідно до Конституції України та цього Закону.

Закон «Про звернення громадян» забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Слід, однак, зазначити, що дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Закон пред’являє певні вимоги до порядку оформлення звернення. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, згідно Закону визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Порядок особистого прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об'єднаннях громадян визначається їх керівниками.

Увага!

До розділу «Статистичні дані суду» внесена інформація щодо базових показників ефективності діяльності Нижньосірогозького районного суду Херсонської області за І півріччя 2014 року

 

Базові показники ефективності діяльності

Нижньосірогозького районного суду Херсонської області

за І півріччя 2014 року

 

Назва базового показника ефективності діяльності суду

за перше

півріччя

за рік

1

залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, в т.ч.,залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

45

 

2

кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду

594

 

3

кількість розглянутих справ і матеріалів

587

 

4

залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період, в т.ч., залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

52

 

5

кількість скасованих судових рішень

3

 

6

кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч., визнаних обгрунтованими

0

 

7

середня кількість справ та матеріалів , що перебували на розгляді в суді, на одного суддю

320

 

8

загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів)

2160

 

9

середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду)

309

 

10

кількість працівників апарату суду на одного суддю

4

 

11

відсоток розглянутих справ

98,9

 

12

середня кількість розглянутих справ на одного суддю

195

 

13

відсоток скасованих судових рішень

0,51

 

14

Кількість судових засідань з використанням режиму відеоконкференцзв`язку

62

 

15

Кількість виклику осіб до суду з використанням sms-повістки

382

 

16

Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки

+

 

17

Результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду,з вказівкою дати цього опитування

12.07.2013

94,6%